Si totusi prea uman

Sintem inconjurati de atitia oameni zi de zi,dar tot mai des imi dau seama ca oamenii sint toti la fel.Gindesc la fel,isi doresc aceleasi lucruri si de aceea,oamenii deosebiti imi atrag mereu atentia.Iata de ce am decis sa scriu despre aceasta persoana.Pe linga familia mea,profesorul de fizica m-a surprins din prima clipa.
L-am vazut prima oara cind eram in clasa a VI-a.Era diferit de multime…o palarie neagra,pardesiu sur,mers cadentat si chip luminos.Am fost impresionata inca de atunci,nu stiu de ce anume,dar lectiile dumnealui erau surprinzator de stiintifice.Abia mai tirziu,prin clasa a X-a avea sa-i descopar cu adevarat personalitatea.Face parte din oamenii despre care se spune ca sint enciclopedii.Pe bune,nu sufar de fobia „maririi” )))).Domnul profesor e uimitor,nu-mi pot imagina cum poate sa memoreze numere din 14 cifre sau sa inglobeze in mintea sa atitea formule.Este nespus de bun,iar cind il vad mi-l amintesc pe raposatul meu bunel…bunelul Ilie.Recent,profesorul mi-a vorbit de nepotii dumnealui;Doamne cit de mult ii iubeste!!!!!!Si tocmai atunci bunelul meu mi-a aparut in fata ochilor,era doar o imagine stearsa de timp,dar o doream reala mai mult decit eram constienta.De fapt,de multe ori ma prind de ideea ca as vrea sa ma intorc inapoi in copilarie..Da!!!!!Mi-e dor de vocea calda a copilariei mele,de jocurile ei,chiar de lacrimile ei,dar mai mult si mai mult vreau sa-mi revad oamenii dragi de care m-a despartit Cel de Sus.De azi printre oamenii dragi mie este si profesorul meu de fizica!Nu stiu daca v-a vedea vre-o data acest mic articol,dar asta nu v-a schimba nimic.El va ramine mereu pentru mine prea uman si prea bun,prea distrus de soarta si tradat.Va fi unul dintre barbatii perfecti ai Moldovei,un om deosebit!

Lasă un răspuns

