Verde de smarald

Mi-am ghilotinat dorinta…se mai zbate inca…a o omori n-o pot.Vreau smaralde verzi,ca sa nu uit culoarea ta;vreau sa stau in fata unui foc,ca sa rosesc cum o fac in fata ta;vreau sa uit de tine,ca sa nu stiu ca poate fi si altfel.Ma-nec in dorinte departe de eden,ma sufoc in sperante incandescente ce se sting.Nu stau in brate,dar visez la ele…cuceresc orizonturi,dar nu ma intorc nicicind la ele.Nu cred in banalitati,dar mai vreau citeva minuni.Vreau clipe de fericire,care sa ma topeasca pina la cea mai mica particula,nu vreau erori,esecuri,le-am suportat prea mult.Vreau sa rup pagina si s-o iau de la inceput,vreau sa uit de constiinta,mindrie,obligatiuni,dar cel mai mult vreau sa uit de timp.El ne-a facut prea diferiti,prea distantati.Venim din acelasi secol,dar din decenii diferite,insa stiu ca mai vreau sa ma cufund in miracole desavirsite.Vreau sa ma depasesc spre fericire sau sa mor linistit.Da!Vreau sa mor nefericita,ca sa mai am pentru ce ma naste inca o data.Vreau sa posed o floare fara ca aceasta sa se ofileasca,vreau ca soarele sa rasara si sa apuna doar pentru mine si toti cei pentru care am plins vre-o data sa dispara.Nu mai vreau sa joc teatru,vreau sa fiu doar spectator sau sa stau pe culoar.Dar verdele imi anihileaza tot.Lucrurile dispar,se fac mici pina la nimic,ramine doar smaraldul,al tau smarald…Mi-e teama de intunericul unor ochi inchisi,care pot face sa dispari.Obiectul negru plat de pe masa tace,imi incearca nervii.Ginduri nebune ma perinda si imi trezesc fiecare simt.Lipesc amintiri,vizualizez ipostaze triste si fericite,imi pun intrebari si ma framint.Urlu cu glasul unui leu innebunit de durere si ma gindesc,de ce nu te-as face medalion?!Verdele tau ma va proteja sau poate ma va nimici de tot,dar nu mai conteaza asta,pentru ca te fac inel..
M-am pierdut in oameni,am crezut in toti si m-am ars.Acum nu mai cred in nimeni,m-am lepadat de credinte si umbre,de minciuni si adevaruri,nu mai sint in dreapta sau stinga,sint undeva pe mijloc mult mai aproape decit crezi.Si daca „perfecta” pentru tine,imperfecta pentru toti ceilalti si daca „prea frumoasa pentru tine”,ordinara pentru ceilalti.Iubesc orice cuvint din aerul tau,orice privire ascunsa,orice dezlegare nescrisa…si daca dragostea este libertate,esti liber sa te misti in spatiu dupa bunul tau plac,poti sa pleci fara sa te-ntorci,dar vei ramine mereu diamant,obiect sclipitor…

Lasă un răspuns

