Simfonie de adio…

Am revenit in mine…nu mai sunt ce eram ieri.Ieri te uram,azi sint indiferenta.Am sters atent numele tau din minte.Totdeauna credeam ca ma pricep la oameni,ei bine,nu-i chiar asa  S-a adeverit ca nu ma pricep deloc,m-am inselat din nou.Am ajuns sa nu-nteleg nimic,am ajuns sa-mi doresc sa fiu nebuna sau sa inteleg nebunii…Nu mai vreau sa simt ce-am simtit,vreau sa inchid ochii si sa-mi creionez in minte iluziile,poate banale sau poate obscure.

Nu mai sint cea de ieri.M-am schimbat.M-ai schimbat.Am inchis orice usa,am topit orice cheie,m-am lasat de credinta in tine.Daca-as putea uri,as uri,dar nu pot.Prea multe lucruri ma leaga de tine,prea multe desi sint putine…Nu merg in cautarea ta,am decis!De azi sunt doar eu si nimic altceva.Nimeni nu mai intra si iese pe usa mea,nimeni nu mai cerseste iertare,eu nu mai merg nicaieri.Plonjez spre sufletul meu de azi si-nteleg hieroglifele.Sint urme lasate de voi, „fluturi negri”, sint pete,sint demoni.Demoni invinsi,dar cu cadavre vii.Fac scrum orice urma a lor,dar imi tradeaza dorinta.Distrug amintiri,tai memorii,lipesc spatii goale si stiu c-o sa uit.Stiu ca plec si nu ma m-ai intorc,ma-nving pe mine insumi si cedez;o iau de la -nceput si cistig.Imi string notele de adio pe-o foaie,o rup si-i dau foc…

Uita de mine acum sau nu ma uita nicicind…Aminteste-ti de mine,flutura-ti gindul spre mine si lasa-ma sa-l prind,sa-l chinui,sa-l pastrez…dar nu patrunde in mine..am peretii prea grosi,tavanul prea mare si loc pentru tine nu am.Am ucis orice urma de tine,te-am rapuns si te-am ars.

P.S.Oameni,articolul dat nu este despre o persoana,este despre ceva si aici vreau sa specific CEVA si nu cineva.De fapt,am iavut intentia sa redau sentimentul pe care l-am avut cind n-am dansat o data si nimic mai mult…de aici a venit si denumirea de simfonie…

Lasă un răspuns

