Insomnie de soare…

Am parcat iarna departe,intr-un centru mult prea aglomerat,nu vreau s-o mai gasesc,cel putin nu acum.Poate o sa mi-o doresc mai tirziu,cind sufletul meu va plinge dupa fiinte albe,moi,usoare.Cind voi dori sa-mi invadez mintea cu note line de vals,cu pasi usori voi merge inapoi,doar ca pe alt drum.Voi face pasi mari,voi imparti trecutul in doua timpuri:cel de ieri si de miine.Voi fi acelasi om diferit,aceeasi iluzie de noapte,voi fi vis si speranta,voi fi adevar…adevar incrustat in note de vals,dar niciodata nu-mi voi dori sa uit soarele.Orice-a facut iarna asta cu soarele meu,nu o judec,ba mai degraba o compatimesc.Mi-e mila de ea…ii aud tacerea dureroasa,pentru ca nu are fluturi,triluri de pasarele si nici flori;in schimb-are albul,imaculata culoare de inger pe care-o inghite lumina si caldura soarelui.De asta am nevoie eu acum.Vreau sa ma inunde caldura,vreau mingîieri de lumina,flori si miresme.Mi-e dor de zile lungi ce nu se mai sfirsesc,dar cel mai mult mi-e dor de libertatea de a inflori si a muri,de credinta ca miine e o alta zi,pentru ca soarele se va contopi cu orizontul.Mi-e dor de tine,soare de primavara!
Deci,stringe in bratele tale dorintele mele si lasa-le libere,sa pluteasca haotic in vis.Dar tu vino,acopera-mi chipul cu tine si lasa-ma sa-mi incalzesc suflarea pina la fierbere.Da-mi stralucire,da-mi cald,da-mi speranta…

Lasă un răspuns

