Dorinte de ieri

O ploaie calda de vara ma topeste.O pictez in culori.Dansez in inima ei.Contemplez picaturile mari si rotunde ce-mi inunda fata.

Nu vreau sa mai plec,misc picioarele lin,cu pasi mari si invat sa dansez.Rochia mea alba de matase,imi saruta pielea,ma protejeaza parinteste si se imbata din extazul meu.

Vreau o ploaie calda de vara,sa-mi creioneze dansul in note.Mi-e sete sa dansez,ma sufoc;ma innec in marea asta de vis si pier.Imi pierd mintea pe note de ploaie,si-o ascund in departari.Intind o mina,cocheta si-mi dirijez propriul vis.Ghicesc pasii tai si ma las dusa de ei;mai gresesc uneori,muritoare fiind.Si atunci nu incerc sa opresc acel tainic moment,ci ingin indrumata fiind de al tau freamat dulce,de al al tau brat gentil.Irosesc minute din viata pentru pasi arzatori.Ma imbat din lumini de reflector, sint bolnava de dor.Dor de dans,de parchet,dor de voi!Imi atirn durerea de nepasare si le-mpletesc,dar mai vreau mici iluzii,istorii sau realitati…

Lasă un răspuns

