Visator inecat

Azi mi-am dat seama ca sint incurabila.Imi iubesc viata si oamenii din ea,dar ma lupt cu visele.Vorbeam odata cu cineva,cu un om absolut necunoscut;eram in extaz total pentru ca-i povesteam despre unele vise ale mele (se spune ca cel mai bine e sa vb cu persoane necunoscute si probabil asa si este,e mai usor).In fine,dupa ce am fost ascultata,mi s-a aruncat replica „Vrei prea multe lucruri si toate deodata”.

Well, am zimbit si am zis ca asa este.Azi, insa, imi dau seama ca visele mele sint in cantitati prea mari.Incerc sa le tai,sa le aleg,dar apar altele mai noi,mai mari sau mai importante.Printre vise mai sunt si temeri.Mi-e frica de necunoscut,de tot ce nu stiu;de miine,de saptamina urmatoare,de anul viitor,de tot.Dar cel mai mult,ma infioara gindul unei seri cu foc in semineu,eu   – o batrinica frumoasa )))) intr-o camera imensa,dar goala.Si nu ma tem de acea seara,ci de sentimentele mele.Eu – cu vise prafuite,uitate prin sertare,dar care plutesc incet,incet in amintirea mea.Inlantuire de vise neimplinite,ochi goi.Tristeti inghesuite,clipe desarte.

Vreau sa fie altfel,vreau sa fie altfel!!!Si o sa fie.Stiu asta sigur…

Lasă un răspuns

