Iuliana forever )))

Azi mi-am dat seama că n-aș fi putut suporta alt nume decît acela de Iuliana.Și nu Iulia sau oricare altă abreviere, deși, aș putea enumera unele excepții.În fine,totdeauna există cîteva excepții care confirmă regula.

În general, cînd sunt întrebată cam cum mă dezmiardă apropiații spun :”tot așa”(adică tot Iuliana), dar există cîteva persoane,care dacă m-ar numi Iuliana,ar fi oarecum straniu.În viața mea au existat doi oameni care îmi ziceau Iulica )))…acum din păcate este doar unul…Iulia-tot doi (profesoara mea de istorie,pe care nu-mi ajunge curaj s-o corectez și surioara mea,care era pînă acum prea încăpățînată ca să-mi respecte doleanța,dar facem progrese în privința la asta))) )Ei,și Iulicica tot vre-o doi,trei.Dar, totuși, Iuliana rămîne pentru mine a fi „the best” sau „best of the best „.

Dar cînd mă gîndesc la cum puteau să mă numească,cred că nu mi-ar fi plăcut sau cel puțin nu mi-ar fi plăcut la fel de mult ca numele meu.Din spusele părinților , înainte de nașterea mea se duceau bătălii crîncene între fratele și sora mea în privința viitorului meu nume.Fratele vroia Rodica sau Iuliana ),iar sora Diana.Desigur,pentru că eu m-am născut fetiță,spre marea tristețe a fratelui, bucuria de a-mi da numele i-a revenit lui,iar fața de pernă brodată de Marina cu numele Diana a fost nimicită pe loc(((. Și multe lacrimi s-au scurs din această pricină…iar eu am rămas pe vecie (deși o vecie limitată) sa fiu Iuliana.

2 gânduri despre „Iuliana forever )))

Lasă un răspuns

