P.S. I love you

Nu am iubit niciodată marea.Vorbesc de acea dragoste halucinantă care-ți macină sufletul și te atrage mereu încolo,spre sunetul cela ciudat al unor valuri,spre soare,palmieri. Nu mi-am imaginat că Marea poate fi atît de diferită,nu am crezut niciodată c-o să fiu nebună după mirosul ei,după strălucirea ei de diamant sau după cenușiul ei dezolant pe timp de ploaie. Și totuși m-am îndrăgostit! De liniștea ei profundă,de căldura ei,de mine.Pentru că abia acolo m-am regăsit,m-am transformat.

Am privit-o cu ură ceva timp în urmă,pentru că mi-a furat cîteva părți din mica mea inimă și le-a pus mai aproape de ea,dar foarte departe de mine.Le-a aruncat la început,ca pe niște obiecte fără folos,mai apoi le-a așezat la vitrină ca pe niște bibelouri de porțelan și nici acum nu mi le-a înapoiat…

Și totuși o iubesc pentru că părțile inimii mele se simt bine acolo,lîngă ea.Deși mă doare golul inimii mele,deși ele plîng,deși se vaită știu că cîndva se vor lipi la loc în mica și uscata mea inimă…

Salou,Spania

Lasă un răspuns

