Azi e lună plină

Ador luna plină,perfect rotundă,magnifică,roșiaică.Așa o simt mai aproape de mine sau poate eu mă simt mai aproape de cer.Mă îmbăt din imaginile și culorile ei,de răceala ei.Chiar dacă nu-i decît o reflectare a soarelui fără căldură- topește uneori mai mult decît el.Mă minunez și de oamenii care-o privesc încontinuu,dar nu o văd…e prea frumoasă pentru a fi ignorată zic eu.Respir aerul proaspăt încă de primăvară și beau galbenul ei.Mă-mbăt cu romantismul ei milenar.E veche,e bătrînă și totuși frumoasă și totuși nocturnă….Mireasă perfectă,ecou de priviri…..

Lasă un răspuns

