Frumosi trandafiri

Toti iubesc trandafirii…..albi,rosii,galbeni.Azi m-am trezit cu gindul la ei.Vreau 101 trandafiri mirositori,viu colorati,frumosi si doar pentru mine.Inconjurata de flori,vreau sa ma cufund in visele mele mai reale decit niciodata,vreau sa plutesc aiurea prin ele si sa le culeg pe cele mai dragi,pe cele mai adevarate.Nu vreau visele tale si nici florile tale,imi vreau dorintele mele,viata mea,ma vreau inapoi pe mine…

8 gânduri despre „Frumosi trandafiri

  1. Eu nu pot oferi dacât ocazia unei plimbări printre tufele pline de flori. Îmi plac foarte mult dar prefer să le văd pe pământ cum freamătă, cum picătura de rouă ce a căzut de dimineață strălucește luminată de soare, vreau să văd cum albina ce s-a vârât în ea pleacă mulțumită că a adunat polen pentru stupul ei…

  2. Da,poate fi si asta ceva.E adevarat ca nu putem poseda frumusetea unei flori decat atunci cand o privim in cimpie.Doar ca eu m-am referit la sentimentul pe care il am atunci cand primesc flori.La sentimentul pe care il primesc dimineata cand ma trezesc si vad alaturi un florile preferate, daruite de o persoana draga sufletului si inimii mele.

Lasă un răspuns

