Perfectă sau da?..

Influențată de o carte,săptămîna asta am început să-mi pun întrebări legate de perfecțiune.Am mai citit și niște articole legate de imperfecțiuni.Și uite tocmai aici,m-am prins!

Și ca să vă prinde-ți și voi vă întreb CE ESTE PERFECȚIUNEA?Cel puțin o definiție îmi poți da?Lasă-mă să ghicesc.Te-ai gîndit la bani,exterior frumos,iubire,viață frumoasă etc.Pffff….nu ești chiar original….Și dacă nu te-ai gîndit la asta,oricum,nu ești deloc original.Vrei ceea ce vor toți!Dacă ți-i dietă,o faci pentru că vrei să fi-i mai perfectă,mai frumoasă pentru tine sau pentru (altcineva).Dar cine a zis că asta este PERFECȚIUNEA?Tu sau poate eu?Poate asta sînt eu sau tu sau poate și eu și tu?De ce oare nu ne gîndim la astfel de lucruri cînd tindem spre ceva?..pentru că sîntem mult prea ocupați cu bîrfele,cu schimbările.De ce nu am spune STOP în momentul ăsta și am începe să ne iubim?                                                  Sîntem inteligente,frumoase,tinere.So,

 

hey,people I’m perfect!!!!!!!!!!!

2 gânduri despre „Perfectă sau da?..

  1. eu am o lege…poate nu doar eu, ca un om nu poate fi perfect pt toti si toate. Oricare din noi e perfect, prin imperfectiunile noastre, pentru cineva… Suntem la fel ca un puzzle, nu ne potrivim cu toti!
    P.S. titlu e super!

    • Ms,Mihaela!Am scris articolul pentru ca mi-am dat seama ca nimeni nu are imperfectiuni.Sintem cu totii perfecti,desi fiecare in felul lui.Si goana asta spre perfectiune nu ne face decit sa ne departam de propriul EU,deoarece nimeni n-a facut regula perfectiunii.Nimeni nu stie ce-i asta PERFECTIUNE.Prin urmare sintem cu totii perfecti!

Lasă un răspuns

