Incoerent

Nu m-am gindit niciodata la fericire atita timp.. .nici nu stiu daca am mai trait-o atit de intens.Poate in copilarie,cind alergam ca nebuna dupa Misa si Sasa 🙂 si ma rugam de ei sa ma astepte. Dar asta era altceva.

De fapt am fost fericita tot timpul. Am avut motivele mele.:) Si acum le am…sau poate nu le am,dar tot sint fericita. Am o stare nebuna de extaz,inexplicabila chiar. Sint cu gindul departe de tot,dar ce vorbesc?!Nici nu stiu unde e gindul meu.

Nu stiu daca-i aproape sau departe,daca se indreapta spre nord sau spre sus si nici macar nu stiu daca trebuie sa fiu asa.

Aparent nu am motive, aparent-le am.

Imi ghicesc destinul din vise si inchid ochii.

Beautiful mind…..sau poate un film de groaza.Ma abtin.Astept ziua de miine si cea de poimine si tot asa de citeva saptamini bune…..

Lasă un răspuns

