Fum

Am cazut pagina frinta in inima ta…mi-am ascuns golicinea in negru si speranta in cerneala. Mi-au secat puterile si credinta. Toate s-au dus. Mai putin tu.

Ma-ntreb uneori ce-ar fi cu destinul meu daca l-as citi?..Ce-ar fi cu speranta mea si asa innecata?

In rusinoasa mea dezolanta imi pling de mila. Vintul vietii mele aduna ginduri sumbre…si nici eu nu mai stiu de ce…

Daca mai traiesc pentru ce o fac? Daca m-ai tradat…de ce? Daca va fi fi sau nu va mai fi niciodata? Daca o sa ma uiti cum eu n-am facut niciodata…de ce? Daca o sa ma mai stringi in bratele tale..de ce?

Daca da,de ce nu?

Lasă un răspuns

