But I’ll never told you, what I should have say

Urmaresc clipe mute, taceri…

Ma joc cu cuvinte scrise, dar le uit pe cele sonore.

Si-as avea atitea de spus..atitea de aratat.

Nu mai lupt,nu mai visez.

Imi ingrop subconstientul in ce vrei tu…si il las sa moara.

Inima sigilata,de ieri.

Si n-o sa stii niciodata ca tie ti-am scris.

Si daca n-o sa mai vezi zimbetul meu…si daca o sa-mi alunece privirea…si daca maina mea o sa se strecoare subtil din a ta – tu ai fost!  

                      Iluzie de toamna ucisa intr-o primavara.Image

Iar eu, nu voi sti niciodata ce-a fost privirea ta,zimbetul tau?!

Si cit de mult din ele a fost doar pentru mine…

Lasă un răspuns

