Inconstient

Miros de crini si fulgi solari imi tremura-n privire.

Suspin adinc in bezna zilei mele.

Si totusi mai usor ca ieri, e azi.

Pentru ca iert, pentru ca uit, pentru ca pierd..

  Un dor nebun de casa, ma rascoleste pas cu pas.

Mi-e dor de-o imbratisare calda, grea…de-mbratisarea mamei si a tatei.

Traiesc un vis frumos, color in tainica-mi tacere…

Si totusi sper: ca ieri,ca azi, ca miine.

Sper si visez, mor si traiesc!

In Universul mic imi desenez tacerea.

Fac pasi de copil mic si-ncetinesc privirea.

Suspin de dor, traiesc sublim si-nvaluiesc vecia.

Image

 

4 gânduri despre „Inconstient

Lasă un răspuns

