Pentru cel mai important barbat din viata mea!

Infasurata in fericirea amintirilor mele imi mingii clipele petrecute alaturi de tine…Te iubesc,tata!

Imi amintesc bratele tale – o lume intreaga pentru mine.O lume in care eu mi-am alinat copilaria.O lume care m-a invatat atit de multe lucruri.O lume -un Univers!

Si acum imi regasesc linistea,tot in ele.

Niciodata n-am apucat sa-mi exprim recunostinta…

Nu stiu daca am fost un copil cuminte, nu stiu daca te mindresti cu mine.Si mai am atitea lucruri sa-ti spun.

M-au minunat mereu sfaturile tale,m-a minunat intelepciunea lor si forta ta…

Iata ca azi,sunt fizic departe de tine, dar cu gindul sunt mereu aproape. Asa cum sigur faci si tu…

Mi-ai oferit si continui sa-mi oferi atitea lucruri pentru care n-am apucat sa-ti multumesc. Ei, uite azi, de ziua ta o fac! Si vreau sa-ti multumesc pentru tot: pentru dragostea ta neconditionata, pentru toate clipele pline de fericire si pentru lucrurile pe care uneori nu le-am inteles…sa-ti multumesc pentru efortul depus pt noi,copii tai.Si cred ca in lumea asta, nu exista un barbat pe care sa-l iubim mai mult!Si nu exista un barbat care sa ne iubeasca si pe noi mai mult,decit o faci tu…

Image

La multi ani,Taticu!

5 gânduri despre „Pentru cel mai important barbat din viata mea!

  1. nu pot decat sa ma bc pt toti copii care ajung sa faca astfel de declaratii parintilor!
    felicitari tatalui tau, ca a crescut un copil (copii) asa minunat!

Lasă un răspuns

