Soarele meu

Sub firele mele de teroare ma sting intr-un zambet.Beau clipe de tacere, intelesuri…

Inchid genele calde de mine si inghet.

Pas cu pas imi soptesc „va fi bine” si iar ma trezesc. Caut raspunsuri in tine,dar nu gasesc…

Ma adancesc in tot mai multe cautari,alunec in mreje, ma topesc.

Undeva…in coltul cetatii astept. Devorez vise de poveste, de printi si printese.

Ma ascund in Biserici, ma caut prin rugaciuni si inca mai traiesc…

Inca traiesc! Ca si ieri, dar altfel! Inca mai lupt ca si ieri, dar altfel!

Inca mai doresc,dar cat de mult?!

Astept o minune!Un val de lumina,de caldura,de flori!

Adun fluturi de mare,de nisip.Ii simt tot mai grei si mai mari,mai straini….

Ma bucura Curcubeul din tine si Zeul din amintire. Definesc tot mai greu – soarele meu…

16 gânduri despre „Soarele meu

  1. Sa pui mana sa-ti faci unul :p Ai destul loc in partea dreapta a blogului 😀
    Multumesc, si eu am sa te urmaresc si comentez.Hai..fuga fuguta si pe la mine 🙂

  2. Tot ai adresa mea de mail, trimite-mi un mail gol sa o am si eu pe a ta. Mi-ar face placere sa tinem legatura 🙂 Eu sunt noua in domeniul acesta cu blogurile , si poate poate mai intreb si eu una ..alta.

Lasă un răspuns

