Un pas

Ieri mi-am înseninat privirea şi-am topit orice urmă de tine . Azi, am răsărit pentru alte meleaguri, pentru alte câmpii, m-am minunat de alţi Zei. Am început să colorez alte priviri, să văd viaţa de după  zid. Acum, înghit lacom ultimul strop de aer vechi, îmbâcsit de amintirea ta. Îmi uit fericirea în braţele, ce n-au fost niciodată ale mele şi calc mai departe, pe cărări uşoare, dar care mă cheamă încă la ele. Mă furişez de gândul că putea exista un  „noi”.

Dar cum să fi fost stralucirea ta- cea, pe care-o aştepţi şi azi ? Mai frumoasă, mai matură sau pur şi simplu mai altfel?.. Cum să fi fost albastrul cerului ei, soarele ei, câmpia ochilor ei ?          Şi tu…cum ai fost tu, unicorn bătrân?..

Lasă un răspuns

