Cred ca asta e filmul meu preferat :) cred

Vrei sa te plimbi cu mine? Macar atit poti sa faci?
Nu pot.
Tinara doamna, daca n-o sa te plimbi cu mine, o sa innebunesc!
Garantat nebun si o sa-mi fac lucruri nebunesti.
Plimba-te cu mine. Te rog.
Spune, “Richard” – adica eu – “Multumesc”.
“Mi-ar face placere sa merg cu tine, sa te cunosc…
…sa nu-mi fie teama de tine si sa rezolvam totul.”
Spune “Da”.
Da.

 

– ‘neata. – ‘neata.
Uimitor.
– Hello. – Hello!
– Arati minunat. – Multumesc.
– Mergem? – Sigur.

De ce ai spus… “Tu esti?”
Asteptam…
Pe mine?
Pe cineva.
Pe cine?
Spune-mi.
– Cred ca o sa rizi. – De ce? E amuzant?
Intr-un fel.
William mi-a spus ca vei veni.
– Robinson? – Da.
Stia, cumva.
Chiar stia.
Stie o groaza de lucruri inainte de a se intmpla.
Cariera mea, al meu…
Mi-a spus ca…
…intr-o zi voi cunoaste un barbat care…
…imi va schimba viata.
Ti-a spus ca trebuie sa te temi de acel barbat?
Da.
Si…
…ce crezi acum? crezi …
…crezi asta?
Nu.
Sigur, nu.
Ce frumos!
Ce este asta?
Este din Rapsodia de Rachmaninoff.
L-am vazut cu filarmonica odata.
Imi place muzica lui, dar n-am mai auzit aceasta piesa.

 

Barbatul visurilor mele e aproape obscur acum!
Si ce barbat e acela?
Cel pe care mi l-am creat in minte …
Genul de om..
…la care fiecare femeie viseaza…
…in adancul inimii ei.
Aproape ca-l vad in fata mea.
Ce i-as spune…
…daca ar fi cu adevarat aici?
“Iarta-ma”.
N-am mai cunoscut acest sentiment.
Am trait fara el toata viata mea.
E de mirare ca nu te-am recunoscut?
Tu l-ai..
…adus pentru prima oara…
E vreo cale sa…
…sa-ti spun cum viata mea s-a schimbat?
Vreo cale sa-ti spun ce…
…farmec mi-ai daruit?
E asa de mult de spus, eu…
…nu gasesc cuvintele.
Afara de:
Te iubesc.
Asa ceva i-as spune…
…daca ar fi fost cu adevarat aici.
******************************

– Esti bine? – Da.
– Credeam ca te-am pierdut. – Oh, niciodata.
Niciodata, Niciodata, Niciodata!
Te vei casatori cu mine, nu-i asa?
– Scuze. – Nu?
Sigur.
Radeam doar de faptul cum m-ai intrebat, asta-i tot.
– Pentru o clipa… – Ce?
Am crezut ca ai o sotie si copii pe undeva.
Oh, Elise…
As vrea sa fiu totul pentru tine.
Esti!
Esti!

2 gânduri despre „Cred ca asta e filmul meu preferat :) cred

  1. Iuliana, sa fie oare si-al meu? Imi amintesc seara inc are l-am privit prima data, la scurt timp dupa anii ’90. Eram elev, insa pasiunea cu care s-a format iubirea, durerea de a te forta sa revii in timpul ei, insa fara succes… tristetea ca in timp real, iubirea ta era mult prea departe de tine, ascunzand o intreaga viata… ah, atat de impresionat am fost incat a doua zi am facut tot ce am crezut eu ca sa nu merg la scoala, doar ca sa il mai vad. Stii ce asteptam? Ca in revizionare sa ii vad impreuna… Dar, nu s-a intamplat. Crezi oare ca daca voi reviziona filmul, va fi diferit? Una dintre cele mai importante lectii invatate in acest an este ca, atunci cand iubim,cealalta persoana trebuie sa stie. Dragostea neimpartasita nu e decat o iluzie fara magia unui ceas care sa ramana in urma pentru a iubi la infinit.

Lasă un răspuns

