La mulţi ani!

Când minutele vieţii mele aleargă şi se topesc, când sufletul meu nu mai poate de teamă, când telefonul nu dă nici un semn, mă regăsesc în amintiri, în clipe dragi, în faţa unei icoane…într-o singură rugăciune ce-mi pune în lanţuri toate fricile. Şi-atunci gândurile devin cărări de petale, presărate, uitate.

În aceste momente fericirea îţi dă târcoale, dar doar ca să-ţi stârnescă întrebări fără răspuns. Doar ca să simţi că ieri ai fost fericit şi să zâmbeşti la gândul că erai şi azi fericit poate, dacă stropii dorinţei tale nu te purtau în depărtări…

Azi, e o zi specială! O zi specială a unui omuleţ special! Un copil curat, un băiat cu ochi frumoşi, adânci, adevăraţi ! Un copil care a crescut o dată cu mine, împreună cu mine. Un copil, care merită mult de la această lume! Dacă mă las culeasă de val, îmi amintesc anii de ieri în care îi căutam cadoul potrivit şi nicidecum nu-l puteam găsi, pentru că nu exista, pentru că acest omuleţ însemna mai mult pentru mine şi nu puteam demonstra asta prin cadou. Dar găseam mereu cîte ceva ce mi se părea mie „frumos”. Şi atunci, solemn, cu un zâmbet pân la urechi şi cu o mândrie de sine prea mare, zburam pe cărarea ce ne despărţea sufletele ca să ofer acel „ceva”…

Azi, sunt la aproape 500 km distanţă şi nu-mi pot îndrepta paşii spre tine…nu-ţi pot vedea chipul extaziat şi ochii licărind. De dimineaţă ţi-am dat un mesaj şi mi te-am închipuit citindu-l…sigur te-ai bucurat! Acum, în deplina vinovăţie a depărtării nu pot decât să-ţi transmit gînduri bune şi aceste seci cuvinte.

La mulţi ani,copile! La mulţi ani, omuleţ drag!

 

16 gânduri despre „La mulţi ani!

  1. Pentru a nu da nastere la interpretari , vreau sa sti de la inceput ca sunt un cititor mai in varsta al paginilor tale . Ai o frumusete ingereasca a chipului si a sufletului , si o neasemuita sensibilitate traita fragil si consumant . Cred ca ai putea , cu talentul inascut pe care il ai fara masura , sa ne incanti cu mai multe creatii asemanatoare . Astept cu nerabdare si speranta . Si zambeste pentru ca noptle senine sunt cu luna iar zilele cu soare !

    • Va multumesc din suflet!Nu stiu cum as putea sa o fac prin alt mod, decat prin aceasta banala imbinare de cuvinte…Ma simt flatata de cuvintele dvs.,insa acest „talent” cum l-ati numit dvs., nu stiu daca e intr-adevar un talent.E poate o urma de culoare a stilului pe care mi l-am format din indrumarile mamei mele, a profesoarei de romana, a trairilor pe care uneori le interpretez prea aproape de suflet si nemijlocit,a oamenilor care continua sa-mi cucereasca orizonturile vietii.Va multumesc inca o data pentru ca mi-ati facut atat de frumoasa aceasta seara lipsita de luna! 🙂

  2. Cicero spunea candva : ”Fata reprezinta imaginea sufletului , iar ochii ii oglindesc intentiile . ”
    Surasul tau nemarginit oglndeste bucuria vietii chiar daca boltile albastre n-au in ohii lor de margaritar lumina calauzitoare .

  3. Nu pot sa merg in profunzimea ideii din comentariul precedent intrucat ar afecta , fara vreun rost , relatia noastra de comunicare. Si as regreta profund . Nu pot sa mint si sa ascud faptul ca avem pareri diferite despre divinitate .

    • Fie cum ziceti. Dar oare dac-avem acelasi cer,acelasi soare si aceleasi stele nu avem si acelasi D-zeu?
      P.S. Daca imi permiteti,as vrea sa va intreb ceva. Spuneati anterior ca sunteti un cititor mai in varsta, cum ati ajuns sa citit articolul meu si de unde sunteti? Si de ce blogul inregistrat de dvs e inexistent la cautarile mele? Asta din simpla curiozitate, o sa inteleg daca o sa va eschivati de la raspuns.Sunt totusi o straina pt dvs,nu?

  4. Candva am citit , din pura intamplare , paginile geniale ( prin tematica si mod de abordare ) ale unei PERSONALITATI AUTENTICE . Un om minunat si un dascal iscusit pentru incepatorii in blogosfera . Asa am cunoscut comunitatea WORDPRESS si in ea am avut sansa sa citesc urarea ta de ”La multi ani !” . Esti intradevar o sraina pe care abia am descoperit-o . Adresa blogului era gresita , dar oricum nu merita efortul de a-l cauta . Daca am complicat si mai mult lucrurile , te rog sa ignori cele scrise mai sus si considera ca m-am eschivat de la a da un raspuns .

  5. ” Prin cuvinte oamenii isi comunica idei , sentimente , informatii si acel extaz in fata binelui , frumosului si adevarului care nu-ti ingaduie sa taci .” Nicolae Steinhardt
    ” A invata sa ai incredere este una dintre cele mai dificile sarcini ale vietii .” – Isaac Watts

  6. oamenii sunt cautatori ai binelui,frumosului si adevarului si pierd din vedere ca Dumnezeu este sursa si izvorul nesecat al acestor pietre pretioase si rare in lumea noastra efemera….

Lasă un răspuns

