Ploaia caldă,de vară…

Picături de licărire în deşert… Sintagme cândva uitate, se topesc în mine. Ploaia de vise mă lasă uşoară, pe aripi de aer. Mă prinde în mijloc de lume şi dispare. Din holul întunecat al neştiinţei tale, culeg nesomn şi disperare, întrebări ce alunecă fără pic de ruşine…un „eu” ce nu mai are scăpare…un „ieri” răguşit îşi face loc între cele două azi. Zile ce nu pot fără tine. Nopţi, ce nu uită de mine.

Dar ce e între cer şi pământ? Câte silabe, câte iertări, câte minciuni şi dorinţe, cîte dureri şi credinţe ?   Câţi „eu” în uitare ? Câţi Zei în depărtare ?.. 

10 gânduri despre „Ploaia caldă,de vară…

  1. nesomnul asezoneaza-l nu foarte constant cu repetitii de ultim moment pentru sesiune, caci erodeaza firescul. cat despre ultimele testari de an, sa fie trecute cu bine, iar vacanta la fel sa prinda. 🙂

  2. superba imiagine…
    intre cer si pamant??? gasim tot ce dorim… chiar si pe noi ne regasim…
    pentru ca… sunt un visator… sigur, eu voi fi ascuns dupa un nor…

Lasă un răspuns

