Scrisoare către tine

Am adunat filă cu filă culorile sufletului tău. Am închis ochii şi-am lăsat să mă sugrume uitarea. Mirosul de iasomie îmi ucide prezentul, serile şi zilele de vară.

Am revenit în adânca mea liniște, în tăcerea ce m-a alinat atâția ani. Mi-am recăpătat luna mea plină, roșie, perfect rotundă. Mi-am cules clipele de nebunie, trăirile și emoțiile și le-am lăsat în oraș, lângă tine, mai aproape de tine…Am înghițit uitare ca să mă-mbăt, dar n-am reușit…am rămas trează, perfect lucidă cu inima topită. Azi mă înalț și încerc să renasc. Dar încă mai aștept un semn din cer, un semn de nicăieri.

8 gânduri despre „Scrisoare către tine

Lasă un răspuns

