Memories of an old friend

Împiedicată în tăcerea nopţii, mă mişc în ritm de dor. Îngenunchez cu disperare la clipele în care ieri cerşeam un zâmbet, o schimbare, un Eu dorit de a fi Tu. Mă tai în fraze mici şi picur…etern, sublim, necontenit. Îmi strâng petale de dorinţe şi tac, la fel, în ritm de dor…

Mi-am desenat în calendar un „niciodată”, stângaci, neputincios, în stilul meu şi l-am lăsat, sperând să piară sau să se şteargă, să dispară.

Acum, unda tăcerii cade. Se sparge-n mii de cioburi nude şi-mi cântă nemurirea în pahare. Un sunet de chitară curge încet, domol, suav. Iar eu, trăiesc prezentul – în lacrimi de tipar…

 

20 de gânduri despre „Memories of an old friend

  1. foarte fain scris. de e ceva intamplat cu final trist concordand titlului, tacerea se cade a inlantui orice cuvant. weekend linistit. 🙂

    • Piatra Craiului? Hm….multumesc! Nu sunt sigura de existenta unor fani,pentru ca sunt prea departe de asta, chiar si cu gandul.Poate reusesc sa sap prin ramasitele inspiratiei mele si gasesc vre-o comoara demna de a fi postata spre seara. O zi frumoasa!

Lasă un răspuns

