Opţional

Obscur…în indulgenţa  căderii mele adun regăsirea. Adulmec  în tihnă durerea. A ta şi a mea, separat. Gândim depăşit, uitat, limitat. Păşim căi secundare şi greşim.  Atât eu, cât şi tu. Ne topim în uitare. Închidem ochi, ce trebuie deschişi, strângem mâini ce uită să mai fie ale noastre şi atunci ne topim. Azi ca şi ieri, ieri – ca şi mâine. Surprind orizonturi liniştite peste care aş putea păşi încet, subtil, uşor, dar mă încăpăţânez să cred în minuni, în imposibil şi pierd.  Pierd, pentru că nu există un mâine fără acel azi uitat.

Pe străzi nevăzute ale unui oraş poluat, oamenii se mişcă la fel : fără zâmbet, doar cu o dorinţă necontenită de schimbare. Schimbare ce nu va aduce niciodată nimic.

Şi uit iar ce am fost ieri. Şi plec  azi, unde poate voi veni şi mâine.Imagine

6 gânduri despre „Opţional

Lasă un răspuns

