eroare

Mai uşor ar fi să mă sting. Aici şi acum. Petală de vis ca să cad într-o singură îmbrăţişare.

Să mă topesc în lumina cerului, mereu al tău. Să tai tot ce n-a fost spus şi să zic tot ce am vrut şi n-am vrut vre-o dată.

Să uit…chipuri senine şi să nu văd. Să-mi spun rugăciunea în taină şi să plec cât mai uşor.

Să m-ascund de mine azi, mai bine decât ieri. Şi să mor surâzând o iertare, pe veci sculptată în mine…

6 gânduri despre „eroare

    • 🙂 Denumirile articolelor mele nu prea au legatura cu ce insir eu in ele, dar multumesc pentru ca ti-ai gasit timp sa citesti si sa-mi mai si urezi ”succes”! E placut ca o persoana care scrie versuri atat de frumoase,gaseste timp si pentru blogul meu!

  1. desi ai zis ca titlul nu are lagatura cu ce insiri in postare, ar avea o logica eroarea ascunderii, manifestata in vizibilitate, la fel cum pentru a evita o privire nu trebuie sa faci altceva decat sa privesti acei ochi(cu insistenta)

Lasă un răspuns

