Floare de cireş

Uşor, inert, subit mă-nec  în fumuri de ţigară. Şi nu fumăm, nici eu, nici tu, doar ei şi ele…

Ne ţinem strâns de mână şi murim prea des, prea greu…şi nu urâm pe nimeni, pentru că n-avem cum. Surâdem dulce, cald oricui şi nimănui. Ne îmbătăm din vânturi reci şi goi şi ne-ntrebăm dacă putem muri şi noi, la fel ca ei…ne întrebăm „de ce”?.. Atât. Apoi uităm. Cântăm. Dansăm. Iubim. Trăim. Minţim că n-o să plângem şi zâmbim prin geam. Închidem ochi şi înghiţim cuvinte, realităţi de sticlă.

Şi nu-i aşa, că azi nu mai eşti nici tu ? Şi nu-i aşa că nu mai sunt, nici eu ? Privesc în curbe albe şi respir…etern, prin tine…

6 gânduri despre „Floare de cireş

  1. Respir usor cu alb desprins din eul ce iti zambeste,
    Cand tu alergi distins in pas de anotompuri vesnice,
    Degetele-mi impletire cu destinul tau acum viseaza,
    Desprinde-te de mine, sa ploua cu nemurire treaza.

      • inspiratia inspirata naste nemurirea treaza:
        Nemurire treaza

        Respiri usor cu alb desprins din eul ce-ti zambeste,

        Cand tu alergi distins in pas de anotimpuri vesnice,

        Degetele-mi impletire cu destinul tau acum viseaza

        Desprinde-te de mine, sa ploua cu o nemurire treaza.

        .

        Am adapat cu miere stanci de fier sa fie zambitoare,

        Iar ochii i-am facut sa fie cerul, o stea in jur de soare,

        Dar mintea mea din radacini patrate creste-o floare

        Dorind-o-n transformare, dar isi doreste si ea oare?

        Sunt doar pamant de floare ne-nsemnat cu suflet…

Lasă un răspuns

