Indigen

Păşesc fiecare milimetru de indiferenţă cu ochii închişi în adâncurile neştirilor mele şi mă cufund în cea mai mare linişte. Nu mai am nevoie de trăiri, amintiri….

Cineva, undeva doarme liniştit. Şi eu! De azi sau de mâine…de ieri. Desenez simplul cu o singură culoare şi adorm mai uşor… În insomnia conştiinţei mele plătesc vina strămoşilor tăi. Cu fiece zi mă cufund tot mai adânc, tot mai departe, tot mai în pământ … întind mâina şi mă sting. Azi…mai mult decât ieri..Imagine

2 gânduri despre „Indigen

Lasă un răspuns

