1+1

484722_604598219568049_493929199_nAm tăiat sunetele unei nopţi îndepărtate… Am colorat linii negre în intimitatea celor doi – eu şi tu.

În goliciunea disperării mele îngheţ la fel ca luna. Azi!

Clipele de nelinişte topesc amintiri. Ieri şi azi pun întrebări celor ce ştiu mai puţin, celor ce apun pe alt tărâm.

Paşii greşiţi se grăbesc spre tine, vin dinspre tine şi se-aşează în faţa mea. Unul câte unul. Îmi şoptesc insomnii şi cuvinte. Îmi sună în imagini şi mor…puţin câte puţin…

2 gânduri despre „1+1

Lasă un răspuns

