6 ani

Black Wallpapers By Colors Poze Alb Negru cu FloriNăucitor şi halucinant ne dorim să îngheţăm clipe…clipe la prezentul trecut…

Am strâns în toată această perioadă întrebări, regrete, am realizat că în cele mai importante momente ale vieţii noastre ne dovedim a fi neputincioşi de-a binelea. Dar abia atunci lucrurile cu adevărat importante se conturează. Atunci când pierdem pe cineva înţelegem cât de important şi drag a fost pentru noi. În urmă cu 6 ani am pierdut…noi am pierdut, cu toţii…dar n-am uitat nici o clipă, nici o secundă cine şi ce a însemnat pentru noi…

În veci alături de mine, la bine şi la greu!

2 gânduri despre „6 ani

Lasă un răspuns

