Taina

541700_534574793226963_460052486_nE ciudat să scriu despre dans la modul ăsta….direct. E ciudat să vorbesc despre cum mă simt atunci când dansez.(cei care m-au văzut, ştiu 🙂 ) Cu toate acestea, aleg să vorbesc despre această „Binecuvântare” care m-a schimbat, care m-a făcut mai bună, mai specială uneori…şi totodată a adus oameni frumoşi în viaţa mea. Da! dansul m-a apropiat de oameni, chiar de Dumnezeu, dacă vreţi…a fost şi este ca o umbră luminoasă în viaţa mea. Am trăit prin dans, am iubit, am suferit, am căzut (chiar azi), dar mereu m-am ridicat zâmbind 🙂 (la propriu) , m-am simţit mai frumoasă, mai uşoară, mai liberă, mai demnă de mine şi mai utilă lumii, oarecum.

Uneori m-a ajutat să visez, alteori, visul s-a transformat în delir. Şi mereu s-a întors în viaţa mea, chiar dacă mi se părea că nu mai are loc…Astăzi am ajuns să fac asta doar din pasiune, din plăcere maximă şi am înţeles că doar aşa, sufletul meu a învăţat să danseze.

Ridicaţi-vă în picioare, închideţi ochii şi lăsaşi-vă sufletul să vibreze, să danseze!

 

Lasă un răspuns

