Mulţumesc!

Am văzut cerul în doi ochi pierduţi. Aveam orizonturi diferite. Eu – cenuşiu, El – nici până acum nu ştiu…N-am vrut să visez în pauza liniştilor lui şi nici să ucid absenţa lui… dar a venit ca un aer curat, ca o briză de primăvară atunci când fumul mă ucidea încet, încet…Am uitat să spun mulţumesc de fiece dată, m-am pierdut printre exclamaţiile lui…şi nu m-am regăsit nici azi sau poate n-am vrut…

Am căzut în două braţe ca o floare rătăcită, pierdută, uitată, uscată şi atunci când am înflorit, el – a renunţat…73722_472417702794229_2074019993_n

Lasă un răspuns

