Neştiri

1016932_531735926894150_12362622_nÎntrebările miros neştirea. Ne topim frunzele şi conştiinţa în silabele ascunse dintre ei doi. Rătăcim neştiinţa tot mai adânc în noi şi o-nchidem în obloane de sticlă. Risipim clipele de linişte pe trecuturi amare. Căutăm răspunsuri pentru nulul întrebărilor. Şi iar ne rotim în imensitate, în depărtări infinite de suflet, în gelozie tiranică şi în muguri de cireşe. Căutăm punctele pe care nu le-am pus niciodată, desenăm sensuri pe care nu le-am înţeles niciodată… Şi trăim, azi mai aievea decât mâine.

7 gânduri despre „Neştiri

  1. Imi ating placerile lingvistice in cuvintele-ti fluente, sufletul le masoara, cararile-s adiacente, sa scrii asa frumos in scurte, mici so;ave, cand eu astept sa nasti putin mai mult, podoabe?! Felicitari! Frumos, frumos, frumos. Doar ca e cam rar si scurt. 🙂

  2. E rar, e putin si e frumos! Am recitit cateva articole scrise de tine si mi-am improspatat dorul dupa articolele tale. Daca mai esti acolo, vezi ca iti fac semn cu mana, vezi, nu? Daca mai esti, te rog sa scrii…

Lasă un răspuns

