Eu – trecut, eu – prezent

                                           Imagine

RIsipim în genunchi cuvinte. Adulmecăm aerul proaspăt de sine şi ne îmbătăm atât de adânc, atât de frumos. Întrebările mele se scurg într-un ecou vechi, uitat. Şoapte de mare construiesc castele de suflet, uitările topesc tot ce te leagă şi tot ce nu te mai cheamă demult.

Între noduri vedem zile trecute, uitate, trăite, iubite şi sperate, dar printre ele pierdem atingeri, pierdem prezent, câştigăm viitor. Eu şi Eu separat, la plural. 

3 gânduri despre „Eu – trecut, eu – prezent

  1. Cum poti tu rasuci cuvintele in fire fine! Apoi, le impletesti in ganduri, dar bine ca sunt in scris, pentru ca gandurile nescrise vin si pleaca mai usor decat cele scrise!

Lasă un răspuns

