Cămaşa albastră

elegant-wallpaper-ideas-with-beautiful-patterns  Am numărat până am ajuns la 20, în primăvară. Împletită-n culorile unui anotimp ce nu era nici vară, nici iarnă am decis să mai merg, să mai zbor. Valurile roşii în imensitatea depărtării mele au adunat apa curată şi gândurile tale. Unii au pierdut, alţii – nu.

Ieri, mi-am cufundat faţa în cămaşa albastră din sufletul tău. Am alunecat uşoară… adânc… şi nu era somn. Mi-am topit imaginile cu soare şi nori şi-am fugit.

Şi n-am ştiut. N-am ştiut că eu. Niciodată n-am crezut că eu!

2 gânduri despre „Cămaşa albastră

Lasă un răspuns

