Am vrut, ieri

Imagine

In gandurile uitarii, pasesc adanc, domol…  mult prea greu prin toate intrebarile voastre.

Am adunat tot dorul din lume si l-am ucis, ca sa nu mai fie. Am ucis dorul ca sa invat sa traiesc. Ca sa cred ca am murit.

Am adunat valurile marii si razele lor, cladirile, orasele si vara ca sa nu mai stie nimeni. De azi, nu mai am nici un dor, nu mai vreau, nu mai uit, nu mai stiu. Impletim cifrele intre linii de portativ ca nimeni sa nu inteleaga.

Sa nu pui intrebari. Sa nu astepti sa-ti raspund.

Mi-am dezghetat EU trecutul si-am vrut inapoi! Am vrut poze cu alb si cu negru, sperante uitate demult…nopti taiate, strivite si  taceri grabite intre doua zile.

Am iubit sau n-am iubit, printre cuvinte?…

Lasă un răspuns

