Oameni și noi

air-beauty-charm-flowers-Favim.com-654287De ce iubești, te-aș întreba eu. De ce murim. De ce visăm și de ce le luăm pe toate de la capăt.

Între răspunsuri și greșeli, uităm să simțim. Între coarde de culori ne trezim dimineața la fel cum am fost ieri, doar că mai bătrâni. Iubim raza de soare ce ajunge până la copilăria de ieri, dar uităm să o lăsăm să strălucească.

M-am îndrăgostit și azi și ieri, la fel ca tine. Și am ales de fiecare dată. Am ales oameni, tristeți și fericiri. Pe unii i-am uitat, pe alții încă nu. Și am înțeles… uneori cuvinte, alteori propoziții și cărți, culori și anotimpuri. Am înțeles de ce copacii înfloresc și mor, am înțeles că  renasc. Dar n-am vazut nici un om, să se nască de fiecare dată în același loc…

Lasă un răspuns

