Am adormit

desktop-background-flowers-hd-widescreen

Între petale de romaniță și parfum de bujor, am apropiat ochii de noapte, cu mâinile. Am rămas acolo să simt un miros de oameni. Am fredonat liniștea unui izvor ce se numește acasă și am iubit orice urmă de el. M-am cuibărit în acel colț de bine , între oamenii care vin să ma viziteze ca pe un râu ce își schimbă mai mereu cursul…

Am adunat pietre și peștișori ce m-au urmat peste tot, am adorat câmpiile pe lângă care am trecut și uneori m-am oprit, le-am inhalat lumina și am mers. Am mers spre necunoscuturi ce nici azi nu le aleg, am șters din cale păreri de rău și clipe, am adunat despărțiri. Și am trăit cum am putut eu mai frumos!

Lasă un răspuns

