Lume de catifea

Aici și acum în lumini de catifea. Am amorțit în reflectoarele lumilor ce-și cerșesc frumusețea. Femei cu suflet de șarpe se ascund după simțurile unor bărbați orbi. Nu adorm, dar întunec privirea cu filosofii, oameni și gânduri. Toate-nghețate.

Am pierdut valoarea timpului atunci când m-am oprit să admir imitațiile ce mă înconjoară. Încă mă mai minunez de prezențele vii din viața ta și de cât de ofilite par sentimentele trecute, durerile obosite de vreme și uitare. Am schimbat. Am schimbat amintiri pe prezente apuse în lumina unui viitor banal, dar liniștit. Am uitat să mai simt oglindiri și remușcări ce azi nu mă mai reprezintă. Am fugit din ceea ce ieri aș fi numit copilărie, maturitate, poate chiar veșnicie. Azi sunt doar eu, în echilibru.10517531_925274834211500_8104263635854792696_n

Lasă un răspuns

